woensdag 27 februari 2013

De letter H bij de Craft Barn en ziekjes... Letter H at the Craft Barn and feeling poorly ...

Al dagen niet achter de computer gezeten. Ik heb een virus te pakken waarbij ik veel in de badkamer ben om het zo maar te zeggen. Heb ik ook nog de pech dat ik een blaasontsteking heb, maar vanwege de andere problemen kon ik niet met de antibioticakuur beginnen.... Voel me doodop en er komt niets uit mijn handen.
Wat ik wel leuk vond was dat ik bij de Craft Barn gekozen ben in de Hall of Fame met mijn 'evil' pagina van het woordenboek. Stiekem wel een beetje trots!
I haven't been behind the computer for days, I have a bad case of the flue, the ypte that keeps you in the bathroom a lot! And to top it off I have a bladder infection, but I couldn't start on my antibiotics because I keep throwing it all out.... Anyhow, feel exhausted and producing nothing at the moment.
I was over the moon however that my 'evil' page was picked for the Hall of Fame at the Craft Barn. Secretly a little proud of me hehe!
Gelukkig was deze pagina al klaar, maar ik moest 'm nog wel plaatsen, anders is de challenge voorbij, dus toch maar even de moed bij elkaar geraapt en achter de computer. Het woord dat ik voor de H koos is Harpy, en nee, dat heeft niks met een harp te maken, maar dat is een soort mythologisch wezen. Het houdt het midden tussen een vogel en een mens. Ik heb er wat Keltische patronen bij gebruikt, weet niet waarom maar dat vindt ik ook altijd wat mystieks hebben. De pagina is eerst bewerkt met gesso en turkoise acrylverf, en onderaan heb ik met een mal en een Dylusions spray de keltische rand erop gezet. Was daar niet helemaal tevreden over en heb daarom de rand terug laten komen door 'm in te kleuren met een witte Sharpie. Uiteindelijk was ik toch wel tevreden met de pagina. Ben natuurlijk weer wel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Now fortunately this page was already finished, but I still had to post it on my blog before the letter H challenge would finish. I picked the word Harpy, which has nothing to do with harp, but is a mythilogical creature, a crossover between a human and a bird. I started out with gesso and acryllic paint and used Dylusions spray at the bottom to make a Celtic image. I didn't really like the effect so I took the stencil and used it with my white Sharpie. I stamped the words on washi tape and added some shading with a carbon pencil. Hope you like it.
Challenges:
http://thecraftbarnblog.blogspot.nl/2013/02/alphadictionary-challenge-letter-h.html
http://bearlymine-challenges.blogspot.nl/2013/02/challenge-75-anything-goes.html
http://citycrafter.blogspot.nl/2013/02/city-crafter-challenge-blog-week-148.html
http://www.craftdoormagazine.com/2013/02/ttcrd-challenge-feb-26-mar-4.html
http://www.ladyanneschallenges.com/4/post/2013/02/nanavics-2nd-challenge.html

24 opmerkingen:

  1. Hoop dat je je gauw weer beter voelt Frea en je pagina is super!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Frea,zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous page hope your feeling better!

    MaggieH

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je gaat op een hele andere toer.....haha....knap gemaakt.
    ik vind het wel heel mooi! het heeft wel wat....
    beterschap!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel anders, maar erg mooi. Enne beterschap hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Frea, balen dat je niet zo fit bent op dit moment. Misschien kan ik je nog blij maken en melden dat ik deze week las dat je bij stamp en create een candy gewonnen hebt.
    Ik vind deze creatie van je erg mooi, ik houd wel van die blauwe tinten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst, veel beterschap! Het is echt vervelend...
    Verzorg je goed!
    Proficiat met je wall of fameplaats ;-) Da's toch een opkikkertje he ;-)
    En je nieuwe pagina: prachtig!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I hope you will feel better very soon, hopefully you can start your antibiotics now *smile* Congratulations on your award. You have created a great card here, love the colours which blend together so well. Great sentiment too. Thank You for sharing with us at Lady Anne's Challenges. I hope we see you again soon.
    Love ~ Lady Anne xx
    Lady Anne's Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is amazing!! Many thanks for playing at CCCB! Hope you feel better really soon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Frea,
    wat lastig dat je zoveel in de badkamer moet bivakkeren....balen zeg!
    Hopelijk gaat het vanaf nu gauw bergopwaarts!
    Je kaart is heel erg mooi geworden. De kleur is prachtig!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is awesome sweetie. Really hope you feel better soon hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Frea!!! This card is awesome!! Thanks so much for sharing this week at CCCB :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The texture on you card is wonderful. Thanks for joining us at TTCRD.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Frea, so sorry to hear you've been so sick! I hope you are much better now. :^) And congratulations on the Wall of Fame!!!
    This creation is a work of art--it is absolutely beautiful! I love your beautiful background, fabulous image & coloring, and wonderful sentiment! Thank you for sharing this with us at TTCRD. Hope to see you again soon! :^)
    Hugs, Penny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor, weeral knap gedaan!
    Wat leuk dat je evil-page gekozen werd!
    Ik wens je heel veel beterschap! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wow, wow Frea. You are rockin' the journaling. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. That's cool. Thanks for joining us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Good Morning sweetie...

    This is a fabulous creation...

    Huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

  19. Wauw Frea wat gaaf mooi gemaakt en wat een schitterende afbeelding.
    Mooi die blauwe kleur die je gebruikt heb.
    Balen dat je zo beroerd bent laten we maar hopen dat je snel beter bent.
    Beterschap ermee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous page, love the stamping and the colour.

    Sylv xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. WOW! This looks amazing. I am so glad you joined us over at CCCB!

      Verwijderen
  21. Another great page! Well done
    Thanks for playing with us at the Craft Barn
    Izzy

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea