zaterdag 19 januari 2013

Vintage kaartje voor de winkelvoorraad. Vintage card for the shop.


Een vintage kaartje voor de winkel. Ik ben er maar druk mee hihi! Heb van de week leuke mandjes gekocht om de kaarten in te zetten en van hout achterkantjes gemaakt waar mijn logo op staat. Morgen ga ik ze weg brengen en als ze in de winkel staan zal ik er een fotootje van maken.
A vintage card made for the shop, it's keeping me quite busy at the moment. I bought very cute baskets to display the  cards in and made wooden backs with my logo on. I will deliver them to the shop tomorrow and will show you some pictures.
Ik heb een stempel van LOTV gebruikt om een vintage briefkaart te maken. Het hoekje rechts bovenin is gemaakt met een Sizzlit stansje en heb ik bewerkt met een goudkleurig stempelkussen. Zo ook de cirkel waar het tekststempel op staat. De cirkel is van chipboard en heb ik eerst cremekleurig geverfd met acrylverf.
I used an LOTV stamp to make the vintage postcard. The corner on the upper righthand was made with a Sizzlit die and I rubbed a goldcoloured inkpad over it, as I did with the circle with the sentiment which is made of chipboard painted creamcoloured with acryllic paint.
Onderaan heb ik een swirl van Tim Holtz van grungeboard op dezelfde manier bewerkt. 
At the bottom of the card I added a Tim Holtz grungeboard swirl which I painted the same.
Verder nog een mooi boeketje bloemen, een houten bloemetje en bovenin nog wat besjes.
Furthermore a nice bouquet of flowers, a wooden flower and some berries.
Nou dames, vinden jullie het wat? Je zou denken dat zo'n vintage kaart minder werk is maar dat valt toch tegen hoor! Eer dat ik bedacht heb wat voor lay out ik ga maken en zo ben ik al aardig wat tijd verder. Ik ben gewoon te perfectionistisch, dat ik mijn makke..... Fijn weekend allemaal! Liefs, Frea
Well ladies, how do you like it? You would think a vintage card is less work, but I have to disappoint you. By the time I figured out what layout I'm gonna make I have used quite some time. I'm just too much of a perfectionist, that's my problem....have a brilliant weekend y'all!! Hugs Frea
Challenges:
http://frillyandfunkie.blogspot.nl/2013/01/follow-your-muse.html
http://audsentimentschallengeblog.blogspot.nl/2013/01/bingo.html
http://www.stephanie-whimsicaldesigns.com/2013/01/anything-goes-whimsical-wednesday.html
http://stamp-n-doodle.blogspot.co.uk/2013/01/stamp-n-doodle-challenge-16th-january.html
http://www.stephanie-whimsicaldesigns.com/2013/01/anything-goes-whimsical-wednesday.html

17 opmerkingen:

  1. This is stunning, I love the image and the colours with such gorgeous detailing too
    sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, Frea.
    heel mooi zijn die details die je erbij hebt gedaan. prachtig papier en ik vind die postkaartstempel heel mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Frea!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi kaartje grt jans en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi frea
    een erg mooie kaart,dit is echt om van te genieten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a beautiful vintage card Frea. Love the elements you have used and your choice of muted colours. Thanks for joining us at Frilly and Funkie this time. Hugs, Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Frea,via via kwam ik bij jouw terecht wat maak jij mooie kaarten zeg ik ben gelijk volger geworden bij jouw.Frea ik heb een vraagje ik zag dat je van die mooie sierspelden maakt,nu probeer ik dat ook maar die kraaltje hoe blijven die zo mooi op zijn plaats bij jouw bij mij zakken ze gelijk naar beneden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Good morning sweetie, this is very sweet I love it hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful vintagae card. thanks for joining us at Aud Sentiments
    Hugs,
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk winkeltje Frea dat jij daar je kaarten mag verkopen wauw.
    Wat heb je dat leuk gedaan met die mandjes ze zijn een geheel met de winkel.
    Leuk de achterkant zo versierd mooi met die swirls en je tekststempel ook een beetje vintage, ook leuk je visitekaartejes.
    Als het gaat lopen heb je helemaal geen vrije tijd meer, misschien moet je je baan wel opzeggen ha ha .
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very pretty details and beautiful flowers. Thanks for joining us for the Whimsical Wednesday challenge at Whimsical Designs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card! Thanks for entering the Aud Sentiments challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wow.. Absolutely beautiful. Love those flowers
    Thanks for playing along with us girls over at Whimsical Wednesdays

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a lovely vintage card Frea! I love the soft colors. The layout is perfect so the time you spent on it was worth it! Thanks for playing along with us at Frilly & Funkie!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea