zondag 21 oktober 2012

Laatste vakantiedag....zucht! Last day of my autumn holiday....sigh!

Even een kort berichtje want vandaag is het mijn laatste herfstvakantiedag; op naar de kerstvakantie haha! Ik wilde jullie even laten zien wat ik laatstgemaakt heb tijdens een workshop. Ik  ben  naar de Doe@ding demodagen geweest en daar heb ik bij Monique Lokhorst zo'n prachtig cadeautasje gemaakt, gewoon té mooi. Het zit vol met allerlei prachtige details en op de koop toe ben ik nu in het bezit van die mooie Magnolia stempel!
Just a short message because todat is my last day before getting back to work. I wanted to show you something I made on a workshop with Monique Lokhorst who designs for the Magnolia Ink Magazine. Isn't it gorgeous?! It's full of lovely details and now I own this beautiful Magnolia stamp!
Hier een detailfoto van het ingekleurde stempeltje, natuurlijk met Distress Inkt refills ingekleurd waarna we nog accenten hebben gezet met de Distress Markers.
Here's a detailpicture of the colored stamp, of course done with Distress Inks after which we made some accents with the Distress Markers.
Bovenaan zit nog een label dat dubbelgevouwen is en gemaakt met een Magnolia stans.
At the top there's a tag which is folded double and made with a Magnolia die.
De bloemen zijn gemaakt van twee gestanste kerststerren die flink gedistressed zijn met in het midden een bloem van Wild Orchids.
The flowers are made with 2 diecut pointsettia's that have been distressed with Walnut Stain with a Wild Orchids flower in the middle.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondagavond dames! Groetjes Frea
Wishing you all a wonderful Sunday evening ladies! Hugs Frea
http://thepoodlesparlour.blogspot.nl/2012/10/anything-goes.html
http://challenges4everybody.blogspot.co.uk/2012/10/challenge-5-anything-goes.html
http://www.creativeinspirationspaint.blogspot.nl/2012/10/ci-paints-inspired-by-anything-goes.html
http://www.hidinginmycraftroom.com/2012/10/himcr-68-die-cuts.html
http://onestopcraftchallenge.blogspot.nl/2012/10/challenge-201-anything-goes.html
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/2012/10/challenge-74-anything-goes.html
http://joyfulstamper.blogspot.nl/2012/10/inspire-me-fridays-81-anything-goes.html
http://anythingbutacard.com/2012/10/14/challenge-4/
http://cardsgalorechallenges.blogspot.co.uk/2012/10/cards-galore-october-challenge-anything.html
http://blog.oozak.com/2012/10/challenge-7-die-cuts.html
http://doyoustackup.blogspot.nl/2012/10/dysu-94-vintage.html

33 opmerkingen:

  1. Mooie creatie, prachtige details! Nog 9 weken.....dan is t kerstvakantie.
    Werk ze weer deze week.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely beautiful Frea, a special bag for a special present.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooi tasje! En die stempel is zooo lief!!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief tasje gemaakt ook leuk afdrukje.
    Het is zo weer kerstvakantie geniet weer van je klas.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Geweldig mooi gemaakt Frea!
    Super chique, en idd een hele leuke stempel.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super mooi zeg, schitterend!!!! Ik vind dat zo'n lief stempeltje!! En je hebt het zoooo mooi ingekleurd, geweldig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is absolutely stunning Frea. I love the sweet image, coloured so beautifully and all of your gorgeous detailing too

    Hugs Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwww wat is deze gaaf zeg!!! Een beauty en van die geweldige details, helemaal super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwwww Frea wat een geweldig mooi tasje
    er is zoveel moois op te zien en dat stempeltje....wat is ze lief

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Frea. ziet er sprookjesachtig uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend tasje met heel veel super mooie dtails.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai gezellige meid!

    Helaas vakantie is om maar je heb genoten toch;o)
    Vond het helemaal leuk jullie te ontmoeten bij Doe@Ding afgelopen zaterdag met de *spelen met inkt* mini workshop....en kijk uit naar je berichtje hi,hi,...op je blog met het lieve projectje....Heb van jullie gezelligheid genoten en wie weet tot kijk......

    Succes weer op school met warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is absolutely gorgeous. Love the soft colors and every detail is just perfect. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat er geweldig uit Frea, lijkt me helemaal geweldig om zo;n Workshop te volgen!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is absolutely gorgeous! Stunning scroll work, are they dies? Simply beautiful! Thanks for joining us at DYSU this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is gorgeous stunning design and beautiful layout. Caroline xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je even langs kwam hoppen op mijn blog!
    Wat heb je dit tasje mooi gemaakt! Super!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat is een pracht creatie Frea...ik ben er ook geweest maar niet aan deze workshop meegedaan. Dan had ik me van tevoren op moeten geven. en wij waren met 4-en ...dus dan gaat dat moeilijker....
    Maar ik vind het GEWELDIG!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterend, Frea!
    bij ons hebben mijn kinderen nu vakantie. heerlijk!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi frea
    wat een schitterend tasje,het water loopt mij in de mond bij zoveel mooi's
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great card thanks for joining in at Cards Galore and best of luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Frea your bag is absolutly amazing !!! i love everything !
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WOW....this is gorgeous! You did a fantastic job, I love the Magnolia stamps they are so adorable :)

    Thank you for playing along with us at Fussy and Fancy Friday Challenge...good luck!

    Hugs,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Frea,

    wat een leuk tasje dit zeg!! Supermooi al die details. Je laatste bericht kon ik niet openen. Als ik klikte in mijn zijbalk kreeg ik de melding dat het blog dat ik zocht niet bestond.....hoe vreemd.
    En ja de laatste dag voor jou....mijn eerste. En ik zit in een hotel met mijn dochter die nu even haar leerboeken pakt....volgende week 4 tentamens, vandaar. Kan ik even blogs bezoeken. Ben mijn boek vergeten.....
    Groetjes en werk ze. Voor je het weet is het kerstvakantie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hallo Frea ik was om twee uur ook bij maloes zat aan de tafel van Anita heb nog een uurtje rond gelopen in de winkel kon weer eens niet kiezen wat ik kopen moest heb jij dat ook wel eens? hoop je de volgende keer te onmoeten leuk en als je een grijs klein mollig mensje zie ben ik het dag lieve groetjes jopie ps wat een mooie creatie heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gorgeous! your coloring is perfect and the layers...beautiful! Thanks for joining us at DYSU this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card!! Thanks for joining us at The Poodles Parlour Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. So beautiful! Thank you for playing along with us at Hiding in My Craft Room! ~Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  29. totally beautiful love love it - please come back to the next CIS paint challenge for sure awesome.

    Hugs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat mooi zeg!! dankjewel voor het meedoen bij het fussy en fancy challenge blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super duper love love love this! Thank you so much for joining the Oozak October Challenge :D

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Congratulations Frea you've been hand picked as one of our Top 5 over at Fussy and Fancy :-)

    If you fancy displaying our blinkie please pop over to the blog to grab it - thanks for entering and look forward to seeing you in future challenges!


    xx Sazzle xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea