woensdag 28 september 2011

Kaartje voor José, kon niet wachten om 'm te plaatsen!!

Hallo allemaal, hier een kaartje dat bestemd is voor José, (en sorry José, ik kon gewoon niet wachten om 'm erop te zetten. Ik hoop dat jij 'm net zo leuk vindt als ik.)  De schets is van TOMIC en die ging samen met een inspirational foto, meer voor de kleurstelling.  Het papier dat ik heb gebruikt is voor de helft van de Action en voor de andere helft van K & Company, het combineerde echt perfect en ik had 4 verschillende dessins nodig. De vlinder van Cheery Lynn en de blaadjes een Marianne stans, zo ook de swirl achter de bloemen.
Hi everyone, here is a card I made for José for her birthday (sorry José just couldn't wait to post it).  The sketch is from the TOMIC blog en was combined with an inspirational picture for the colours.  Two of the paper are from the Action and the other to by K & Company; it combined perfectly and I needed 4 papers for this sketch. The butterfly is by Cheery Lynn and the leaves and swirl behind the flowers are Marianne dies.
Ik heb ingekleurd deels met Distress Inkt en deels met Derwent potloden.
I coloured with Distress Inks as well as with Derwents this time.

Aan de binnenkant heb ik één van de vier papiertjes van de voorkant geplakt met een label om op te schrijven en nog een mooi vlindertje.
On the inside I decorated with one of the papers on the front and a netability lable, and I added another butterfly.
http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/2011/09/tomic-17-get-inspired.html
http://flutterbywednesdays.blogspot.com/2011/09/flutter-by-wednesday-173.html
http://craftsandmechallenges.blogspot.com/2011/09/challenge-54-flowers.html

30 opmerkingen:

  1. Hij is hartstikke leuk, Frea!!!
    Mooi kaartje hoor!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou geeft niks hoor Frea! Ik vind em prachtig dus ik verheug me morgen al op de post!
    Het meissie ziet er prachtig uit zeg! Mooie lay-out en papier. Ik reageer morgen nog een keertje als ik em heb. Dank je wel alvast!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwww Frea
    wat een mooi kaartje zeg!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje! Hele mooie kleuren en details.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Frea, so sweet and pretty, love the glimmer :)
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Frea,

    wat een beauty!! Ik kan me voorstellen dat je niet kon wachten om hem te laten zien! Daar zal José vast en zeker blij mee zijn. In het echt zijn de kaarten vaak nog mooier dan op een foto!
    Ben ook bij Annika gaan kijken, maar kan nog geen volger worden. Je weet dat blogger af en toe vreemd doet wat volgers betreft, maar ik blijf het proberen. Leuk trouwens, en zus(je) dat dezelfde hobby heeft en hetzelfde vak gekozen heeft....

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooohja hij is echt gaaf frea!!
    Mooi ook deze kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Frea,ik snap dat je deze met ons wil delen. Hij is uit de categorie "topper" vind de sketch en de kleuren erg mooi.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje, de kleuren zijn super!!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh wat een schatje, prachtig met al die leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is very beautiful. Your coloring is just wonderful! Thanks for joining us for this week's Flutterby Wednesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Frea!! Gorgeous coloring with your Distress Inks. I love the beautiful, soft colors!!
    Hugs~
    Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is beautiful Frea! I bet Jose will love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. héhé...eindelijk kan ik je kaartje zien!
    ik kreeg telkens een melding dat deze blog bericht niet bestaat.
    maar wat een mooie kaart heb je gemaakt voor José
    wat een geluk dat je bij mij de herinnering kreeg.(: ik vind het zo leuk dat José de kaarten bewaard voor haar nieuwe hobbykamer.
    dit is een hele mooie kaart, heel lief/schattig.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Frea , prachtige kaart is dit. Jammer dat de foto zo donker is....Ik ga nu even bij je zus kijken. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi stijlvol kaartje...prachtig die bloemen met blaadjes en swirl.

    Warme groet,

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje weer Frea.
    Zoveel mooie details verwerkt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart voor Jose. Ze krijgt zo een hele mooie verzameling.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart, heel chique en met mooie details, het bloemen hoekje is prachtig. En alles lijkt te glitteren, heb je glimmermist erop gedaan?
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. You're so right, Frea, this sketch is really so great. I enjoyed to create a card with it as well. Your card is so lovely and you used a sweet image for it. Love also how you decorated the inside.
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk kaartje hoor Frea,

    En wens je alvast heel veel plezier morgen,...dan ga ik je zien...gezellig hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous Frea!! Love your coloring of Tilda, your colors and layout!!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige stijlvolle kaart
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card! thank you for playing along with my flutter by challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gosh it's been a while since I visited, sorry hun. Gorgeous, just love this layout and the colours, not to mention Tilda.

    Thanks for joining us at Crafts and Me.

    Hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh!
    What beautiful cards you have done, nice colors and dekortationer.
    Thank you for being with in this week's challenge with Tomic.
    Hugs Camilla

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea