zondag 25 september 2011

En toen.....ging me een lichtje op!! And then I saw the light!!

Al een aantal maanden geleden liep ik bij de Action en zag dit leuke lantaarntje staan voor de enorme som van € 1,99!! Binnenin zit een glaasje om een waxinelichtje in te zetten en ik had meteen het idee om deze helemaal te pimpen met Tildaatjes. Het duurde even voor ik eraan toe kwam, maar nu is het dan zover en ik vind 'm zoooo leuk geworden. Dus zonder verder gezeur, hier is 'ie .....
A couple of months ago I was walking in the Action and saw this lovely little lantern for the huge sum of
€ 1,99!! Inside is a glass tealight holder and in my mind I saw it with little Tilda's all around. It took a while for me to get started, but here it is and I just love the way it turned out....
Rondom staan vier verschillende Tilda's, ingekleurd met Distress inkt. Ik heb ook het mini Tilda elfje gebruikt en de kleine slak. Sommige Tildaatjes hebben wat Flower Soft gekregen voor hun bloemetjes. Ik heb het Magnolia hekje rondom gezet met daarvoor het Cheery Lynn gras. Verder nog wat Cheery Lynn vlinders die ik uit parelmoer cardstock heb gestanst en op het lijfje wat Stickles.
All around are four Tilda's, all coloured with Distress Inks. I used the mini Tilda fairy and the mini snail. I added some flower soft to two of the Tilda's. All around is the heart fence die by Magnolia and the Cheery Lynn grass. I cut some small Cheery Lynn butterflies out of pearlescent cardstock and added some Stickles on the bodies.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, hij staat bij mij nu te pronken op het bijzettafeltje! Ik wens jullie een fijne zondagavond, liefs Frea
I hope you like it, it's proudly displayed on my coffeetable!! I wish you a wonderfull Sunday, hugs Frea
http://craftyourdaysaway.blogspot.com/2011/09/cyda-challenge-29-colour-combo.html
http://thesquirrelandthefox.blogspot.com/2011/09/challenge-1-anything-goes.html
http://sparklesforumchallenges.blogspot.com/2011/09/challenge-21-something-that-sparkles.html
http://papersundaes.blogspot.com/2011/09/paper-sundaes-challenge-88-anything.html
http://sweetstampsblog.blogspot.com/2011/09/sweet-stamps-challenge-33-anything-but.html
http://diekreativenstempelfreunde.blogspot.com/2011/09/challenge-34.html

37 opmerkingen:

  1. Tjonge Frea, wat een gaaf lantaarntje is dit!!
    Helemaal leuk! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het supermooi zeg, echt een plaatje!!!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frea,

    nou dat was het nachtbraken wel waard, zeg!! Wat een beauty is je lantaarntje geworden! Echt geweldig. Die Tildaatjes zitten zo lek in het gras! En dan de prachtige vlinders. Ik ga eens even zoeken waar je die kan bestellen. Misschien zijn ze ook wel op de Kreadoe te koop. Die vind ik helemaal fantastisch!
    Ik begrijp dat deze staat te pronken op je bijzettafeltje. Dit moet iedereen toch zien!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Dat ziet er schitterend uit Frea!
    Heel mooi gemaakt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Frea,

    Ik vind hem geweldig wat heb je dat leuk gedaan.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Poe hee hartstikke mooi!
    Kan me voorstellen dat die mooi staat te zijn in je kamer.
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwwww Frea, wat mooi zeg
    Dat heb je heel leuk gedaan
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Frea, wat ongelooflijk prachtig !!!!
    Daar kan je toch uren naar kijken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan! Leuk idee!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wiw Frea, die is echt super mooi geworden. Leuk hoe het allemaal bij elkaar komt door het hekje en het gras. Daar heb je vast heel veel werk aangehad, maar het is het wel waard. Echt een pronkstuk!

    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauwie deze is echt heel mooi geworden. mooie details ook. wat je al niet kan doen met zo`n simpel lichtje. en ook waar de action al niet goed voor is
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Frea
    ik kom nu maar eens een keer bij jouw kijken ik kijk wel bij je maar ik zet eigenlijk nooit wat neer en nu moest het er maar eens van komen want het is niet leuk als je wel altijd bij mij komt schrijven maar nooit anders om dus bij deze.
    wat heb je die lantaarn leuk gedaan zeg dat staat gelijk een stuk leuker op je tafel echt mooi gedaan ook zijn de afdrukjes mooi ingekleurd.
    groet riadesign

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooohhh wat heb je dit geweldig leuk gedaan, wat is die mooi!!!!! Super!!!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee en wat superleuk gedaan zeg!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige creatie, die staat vast mooi op het tafeltje.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Frea, wat mooi gedaan en wat moet daar veel tijd in zitten, maar het eindresultaat is wel helemaal top. Je kunt er naar blijven kijken. leuk dat je er zoveel foto's van hebt gemaakt dat we alle kanten kunnen bewonderen. Ik zou willen dat ik als ik in de winkel liep direct de inspiratie had om er zoiets leuks mee te maken.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Frea, wat een super leuk lichtje geworden zeg! Wat een heerlijke winkel is de action toch hè. Kan je voor een klein beetje leuke dingen kopen om op te pimpen.
    Dit zijn erg leuke dingen om zelf neer te zetten, maar ook heel leuk om kado te geven.
    Erg leuk gedaan met dat gras en het hekje.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Don't you just love when you find a scrappy bargain!? This is marvelous!! I just love all the creativity you put into it. Your coloring is wonderful as always. Beautiful project!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow Frea
    Dat heb je keurig gemaakt je moet er maar op komen .
    Kun je lekker snuffelen he bij de Action, heb je voor heel weinig leuke dingen
    Ook je andere creaties supermooi.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful, love the spring feel with your Maggies and flowers. Thanks for sharing and playing along with our challenge this week at Sweet Stamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, just so beautiful Frea! Love the soft feel of this!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk projectje zo, erg schattig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ohhhh wat is dit gaaf, schitterend en super origineel hoe je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een super mooie lantaarn heb je ervan gemaakt! Helemaal geweldig, zoveel mooie erop te zien!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoy frea
    je hebt er een super mooie creatie van gemaakt,heel erg leuk voor jezelf maar ook om iemand cadeau te doen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey zus,

    Ja wat issie mooi he?! Vraag me ook echt af waar je die vlindertjes vandaan hebt... die wil ik ook!! Kom maar weer es op mijn blog kijken, heb mijn foto gewijzigd. Ik dacht, dat scheelt telkens weer wat typwerk als je langs komt ;)

    XX Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Absolutely beautiful and what a wonderful creative idea.

    Thanks for playing along with us at Creative Stamp Friends.

    Hugs, Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oooooh wat heb je dat mooi gemaakt zeg en wat een werk zit hierin! Ik vind het helemaal prachtig!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Absolutely Beautiful! Thanks for joining us at Paper Sundaes this week
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is beautiful thank you for joining us at CYDA hope you will join us again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. How stunning! Thanks for playing along with The Squirrel and The Fox, hope we'll see you again soon!

    Linda x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. WOW WOW WOW WOW WOW Frea how gorgeous is this !!! What an amazing creation !! You have outdone yourself hun !!! it is STUNNING !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele dikke pluim voor je romantische sfeertje zeg...wat een plannetje, enig enig,

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea